קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות51
מגזין

עוף דביק מוקפץ עם זרעי שומשום

עוף דביק מוקפץ עם זרעי שומשום
עוף דביק מוקפץ עם זרעי שומשום הוא חלב חינם ומספק כ 2 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 52 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 476 קלוריות. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ-BBC מזון טוב דורש חוסם אטריות ביצים מחבילה 375 גרם, שמן חמניות, זרעי שומשום, ומיץ של סיד. 90 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 96%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : ירקות טופו מוקפץ עם שומשום על אורז חום, בעבודה: שרימפס שומשום מערבבים ומטגנים עם ירקות קיץ וזרעי קנבוס, ו עוף מוקפץ עם זרעי שומשום.

הוראות

1
מבשלים את האטריות על פי הוראות לארוז, ואז לנקז. בינתיים, מחממים את השמן בווק גדול, מוסיפים את העוף, ואז מערבבים ומטגנים על חום גבוה במשך כמה דקות. טיפ במקלות הגזר, ולאחר מכן להמשיך מערבבים טיגון במשך כ 4 דקות עד העוף מבושל ומתחיל חום.
מרכיבים שתצטרך
מקלות גזרמקלות גזר
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
2
מערבבים במהירות את הדבש ומיץ ליים, בועה במשך 30 שניות, ולאחר מכן מוסיפים את זרעי שומשום ואטריות מבושלות. (שלה קל יותר להשתמש מלקחיים בשלב זה לערבב הכל ביחד.) לחמם הכל דרך בקצרה, ואז לזרוק כוסברה רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
ציוד שתשתמש בו
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת