קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

עוף חווה

עוף חווה
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית קטוגנית? עוף חווה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 368 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של מזון דרומי. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 10 דקות. אם יש לכם שמן צמחי, בצל, רוטב לסלט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. עם כפית ציון של 31% המנה הזאת די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : חוות בייקון עוף אפוי טקיטוס עם חוות אבוקדו, אצבעות עוף פריכות עם רוטב ברביקיו החווה, ו בייקון ועוף חווה עם אורז פרמזן ראנץ.

הוראות

1
מחממים שמן במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים בצל וקמח עד רך.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים עוף וחום עם בצל, ערבוב כדי לא לשרוף.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מוסיפים רוטב ומים; מפחיתים את החום לנמוך ומבשלים על אש נמוכה במשך כ 1 שעה, או עד שהעוף מבושל דרך וכבר לא ורוד בפנים.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Forge Cellars מסווג ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.