קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

עוף לימון סיציליאני ברוטב צימוקים-עגבניות

עוף לימון סיציליאני ברוטב צימוקים-עגבניות
זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. אם יש לכם זיתים, שום, עגבניות משומרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ בלסמי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת תות רזה כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 92%. נסו בשר (פחות) רוטב עגבניות-סגנון סיציליאני, סלמון בגריל ברוטב עגבניות סיציליאני, ו דג חרב סיציליאני ממולא ברוטב עגבניות שרי (מתכונים דומים).

הוראות

1
משרים את הצימוקים במים חמים עד שהם שמנמנים, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צימוקיםצימוקים
מיםמים
2
לנקז ולהניח בצד.
3
מחממים 3 כפות שמן זית בסיר מעל חום בינוני-גבוה. מערבבים את הבצל, שום, צנוברים וזיתים. מתבלים עם עלי דפנה, אורגנו וקיין. מבשלים עד הבצלים התרככו והחלו להפוך זהב, על 5 דקות. מערבבים את העגבניות ומתבלים במלח ופלפל; מבשלים עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי דפנהעלי דפנה
שמן זיתשמן זית
צנובריםצנוברים
עגבנייהעגבנייה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
אורגנואורגנו
שוםשום
זיתיםזיתים
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיף את הצימוקים, חומץ בלסמי, וסוכר; לבשל, ערבוב מדי פעם עד מעובה, על 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
צימוקיםצימוקים
סוכרסוכר
5
הסר את עלי המפרץ, ומערבבים בזיליקום julienned. כסה וחמם.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
באזיל!באזיל!
6
מביאים סיר גדול של מים מומלחים קלות לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מוסיפים פסטה ומבשלים במשך 8 עד 10 דקות או עד אל דנטה; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
8
בעוד הפסטה מתבשלת, מחממים את שארית 1 כף שמן הזית במחבת מעל חום בינוני. בעוד המחבת הוא חימום, לזרוק את העוף עם מיץ לימון מעיל (גרידת לימון ישמש מאוחר יותר). מבשלים את העוף משני הצדדים עד חום זהוב ומיצים לרוץ ברור, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
שמן זיתשמן זית
עוף שלםעוף שלם
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
העברה לצלחת חמה, ולאפשר לנוח במשך כחמש דקות.
10
כדי לשרת, לחתוך כל חזה עוף נגד התבואה לפרוסות דקות. מחלקים את הפסטה לארבע קערות רחבות ורדודות. מאווררים את פרוסות העוף מעל הפסטה, ומכניסים עליהן את רוטב העגבניות.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עוף שלםעוף שלם
דגניםדגנים
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
מפזרים עם גרידת לימון, גבינת פרמזן, ו sprig של בזיליקום לקישוט.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
גרידת לימוןגרידת לימון
באזיל!באזיל!

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת אנג'ל שיער פסטהחבילת אנג'ל שיער פסטה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2(חוֹרֶף)זיתים שחורים קצוציםזיתים שחורים קצוצים425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזותעגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזות0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)4sprigs1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים1לימון, מקונן ומיץלימון, מקונן ומיץ1( חצילים)בצל, חצוי פרוס דקבצל, חצוי פרוס דק0(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגולחתגבינת פרמזן מגולחת2(חוֹרֶף)חבילה אחת (12 אונקיות) גבינת בריחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת ברי4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות11 קילו קישואים,סוכר לבןסוכר לבן