קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

עוף מהיר ואטריות

עוף מהיר ואטריות
עוף מהיר ואטריות הוא חלב חינם ומספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 315 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 45 דקות. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. לכו לחנות ואספו מרק עוף, פלפל גרוס, ירקות ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 76%, וזה טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון עוף מהיר ואטריות, עוף ואטריות קלים: אוכל נוחות מהיר, ו עוף קארי ירוק מהיר עם אטריות קישואים.

הוראות

1
במחבת בינונית הקפיצו חזה עוף על אש בינונית גבוהה כ -10 דקות, או עד להשחמה. אם העוף נדבק בכלל, אפשר להוסיף מעט מהמרק. כאשר העוף משחים, מוציאים מהמחבת וחותכים לקוביות בגודל 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
עוף שלםעוף שלם
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מפזרים אבקת שום.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
3
באותה מחבת מחממים את המרק, הבזיליקום, הפלפל והירקות. מביאים לרתיחה. מערבבים פנימה את האטריות הלא מבושלות ומחזירים את העוף למחבת. הפחיתו את החום לנמוך. מכסים את המחבת ומבשלים הכל יחד, תוך ערבוב מדי פעם, למשך 10 דקות או עד שבשר העוף כבר לא ורוד והאטריות רכות.
מרכיבים שתצטרך
בשר עוףבשר עוף
ירקירק
עוף שלםעוף שלם
פסטהפסטה
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מגישים.

ציוד