קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

עוף מטוגן עם פילאף בזיליקום עגבניות

עוף מטוגן עם פילאף בזיליקום עגבניות
עוף מטוגן עם פילאף בזיליקום עגבניות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 753 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 33 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. גשו לסופר וקנו עגבניות שימורים, שמן זית, מלח ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כקינוח. נסו עגבניות-בזיליקום עוף אורז קשיו פילאף, עוף עם פילאף עגבניות, ו חזה עוף בזיליקום שום עם רוטב בזיליקום עגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות f חזה עוף העונה עם מלח ופלפל. לדלות עוף בקמח ולנער את עודף.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים חצי מהחמאה המבהירה (1/8 כוס) במחבת גדולה, ומחממים את העוף משני הצדדים על אש בינונית, ומבשלים בין 8 ל-10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאה מזוקקתחמאה מזוקקת
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר לתבשיל ovenproof.
4
מוסיפים את שאר החמאה המבהירה (כוס 1/8 האחרת) לאותו מחבת סאוט, ומוסיפים את העגבניות והבזיליקום הקצוץ, ומבשלים בעדינות על אש נמוכה במשך 2 דקות. לאחר מכן, מוסיפים את היין הלבן ומפחיתים את הנוזל בחצי. כאשר הנוזל במחבת הטחון מצטמצם, מוסיפים את מלאי הירקות ואת השמנת הכבדה ומביאים לרתיחה עדינה.
מרכיבים שתצטרך
חמאה מזוקקתחמאה מזוקקת
מלאי ירקותמלאי ירקות
שמנת כבדהשמנת כבדה
יין לבןיין לבן
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
תן לרוטב לבשל עד שהתערובת מתחילה להתעבות על 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
6
יוצקים את הרוטב ישירות על העוף בתבשיל ואופים מכוסים בתנור עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל -165 מעלות F על מדחום מיידי, כ -25 עד 35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
7
בעוד העוף מתבשל, להתחיל את האורז.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
אורזאורז
8
מחממים את שמן הזית בסיר בינוני ובצל טחון ושום עד שקוף.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
9
מוסיפים אורז וטוסט קלות.
מרכיבים שתצטרך
טוסטטוסט
אורזאורז
10
יוצקים 5 כוסות של ציר עוף ומוסיפים את התיבול העופות ומתבלים במלח ופלפל. חזור לרתיחה, להפחית את החום, לכסות ומבשלים עד מכרז, על 25 דקות, שמירה מכוסה בכל עת.
מרכיבים שתצטרך
תיבול עופותתיבול עופות
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציר עוףציר עוף
11
כאשר העוף נעשה, להעביר את החלקים לצלחת שירות. העוף צריך עדיין יש רוטב על גבי. אתה יכול כפית קצת יותר רוטב על גבי העוף אם תרצה, אבל רוב הרוטב הנותר בתבשיל ישמש לאורז. סיים את האורז על ידי הוספת רוטב עגבניות / בזיליקום ושילוב טוב. כפית את האורז על מרכז צלחת הגשה, העליון עם חתיכת עוף ומקשטים עם בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
אורזאורז

מרכיבים

6עגבניות טריות, זרעים הוסרו חתוכים לקוביות, או 1 גדול יכול (28-32 אונקיות) עגבניות שזיףעגבניות טריות, זרעים הוסרו חתוכים לקוביות, או 1 גדול יכול (28-32 אונקיות) עגבניות שזיף6חזה עוף ללא עצמות, עור עלחזה עוף ללא עצמות, עור על2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר ירקות או עוףציר ירקות או עוף1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה מזוקקתחמאה מזוקקת6ריבס, קצוץ טרי או קפואקמח לכל מטרה, לפי הצורך לדלותקמח לכל מטרה, לפי הצורך לדלות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טריים קצוצים, בתוספת זרדים לקישוטעלי בזיליקום טריים קצוצים, בתוספת זרדים לקישוט2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,צווארי עוףצווארי עוף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של hoboken eddie's hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של hoboken eddie's hukilau)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה