קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

עוף על האש

עוף על האש
עוף ברביקיו דורש על 9 שעות ו-50 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 322 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 8 . זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. לך לחנות ותביא מיץ לימון, אורגנו, קטשופ ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, עוף קורנל (עוף בגריל עם רוטב ברביקיו לבן), ו עוף ברביקיו Stovetop: עוף ברביקיו עסיסי, אין צורך גריל.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
יש לשטוף חצאי עוף במים קרים להתייבש עם מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
3
מניחים עוף בקערה גדולה או צלחת אפייה, מעיל עם רוטב איטלקי העונה באופן שווה עם תיבול ברביקיו של נילי. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, לאפשר את העוף כדי להשרות במקרר לילה.
מרכיבים שתצטרך
תיבול ברביקיותיבול ברביקיו
רוטב איטלקירוטב איטלקי
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
4
אם בישול בפנים: קח את העוף מהמקרר ומברשת עוף עם רוטב ברביקיו של נילי.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
עוף שלםעוף שלם
5
מניחים לתנור f שחומם מראש 350 מעלות במשך 45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
אם צליה בחוץ: שלושים דקות לפני שאתה מוכן לבשל, לקחת את העוף מחוץ למקרר ולאפשר לו לבוא לטמפרטורת החדר. מחממים את הגריל לטמפרטורה בינונית, על 275 מעלות f רצוי מעל היקורי ופחם.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
מניחים את חצאי העוף על הגריל, צד הבשר למטה. מכסים גריל ומבשלים כ -50 דקות. להפוך את העוף ולתת לו חום עד שהעוף הופך לזהב, על 15 עד 20 דקות. הכנף ומקל התיפוף צריכים להיות עדינים מאוד ויהיה בקלות למשוך את המפרקים.
מרכיבים שתצטרך
מקלות עוףמקלות עוף
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
מברישים את העוף ברוטב ברביקיו של נילי במהלך 5 הדקות האחרונות של בישול.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
עוף שלםעוף שלם
9
מערבבים את כל החומרים יחד בקערה, למעט שמן ומלח ופלפל. לאט לאט לטאטא בשמן ומתבלים עם מלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
10
מוסיפים את כל החומרים לקערה ומערבבים עד לשלב. שמור במיכל אטום עד 6 חודשים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
בסיר גדול, לשלב את כל החומרים. מביאים תערובת לרתיחה, מפחיתים את החום לרתיחה. קוק חשף, ערבוב לעתים קרובות, במשך 1 שעה 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות2(חוֹרֶף)תיבול ברביקיו של ניליתיבול ברביקיו של נילי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2תרנגולות (או 4 עצמות בשדיים עוף שלם) חצוי לאורךתרנגולות (או 4 עצמות בשדיים עוף שלם) חצוי לאורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)2שיני שום, מרוסקותשיני שום, מרוסקות1(חוֹרֶף)חרדל טחוןחרדל טחון2(חוֹרֶף)חרדל טחוןחרדל טחון1(חוֹרֶף)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון5(חוֹרֶף)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר1(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)4(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק5(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Hullabaloo זינפנדל. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Hullabaloo Zinfandel
Hullabaloo Zinfandel
2012 Hullabaloo מציג ניחוחות של בויזנברי, שוש ופלפל לבן על האף, עם טעמים מובנים היטב של דובדבן בר, אוכמניות, קולה ופרי פטל שולט החיך ומסתיים עם קורטוב נחמד של תבלין על הגימור. יין זה ימשיך להזדקן בחינניות במשך 5-7 השנים הבאות.