קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

עוף עם עגבניות ובייקון

עוף עם עגבניות ובייקון
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? עוף עם עגבניות ובייקון יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 682 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 40 גרם של שומן כל אחד. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך שמן, טימין, גבינת פטה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שוקולד יין אדום # SundaySupper כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -40 דקות. מתכונים דומים: עוף, בייקון ועגבניות, עוף צלוי עם בייקון, עגבניות וקייל, ו פסטה עם פסטו, עגבניות טריות, עגבניות מיובשות, עוף וגבינת מוצרלה.

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת גדולה, מוסיפים את הבצל, שום, בייקון ופטריות ומבשלים עד שהתרכך-כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
הסר לצלחת ולהוסיף את חתיכות העוף למחבת. חום טוב מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות קנלוניקונכיות קנלוני
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
הסר מהמחבת והוסף את רסק העגבניות למחבת. מבשלים, ערבוב במשך כמה דקות, ולאחר מכן מוסיפים את היין, מי עגבניות, סוכר חום,אבקת מניות ועשבי תיבול טריים ויבשים ותבלינים ומביאים לרתיחה.להחזיר את העוף וירקות בייקון לערבב לרוטב, לכסות ומבשלים במשך כשעה, או עד העוף הוא רך.כ -15 דקות לפני ההגשה, להסיר את המכסה ומערבבים את הזיתים דרך.עם המכסה, להגדיל את החום ולאפשר להתעבות כדי consitency רוטב נחמד.ממש לפני ההגשה, מערבבים את הפטרוזיליה הטריה.אכלנו את זה מעל פסטה פנה, עם גבינת פטה התפוררה על גבי.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה
ירקות מעורביםירקות מעורבים
אבקת מלאיאבקת מלאי
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
סלט מעורב עלים, שטוף ויבשסלט מעורב עלים, שטוף ויבש
פנה!פנה!
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

מרכיבים

4פרוסות1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה250אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות כפתור, לרבעיםפטריות כפתור, לרבעים8מקלות עוףמקלות עוף11 קילו קישואים,אבקת מניות עוףאבקת מניות עוף11 קילו קישואים,פתיתי צ'יפוטלה צ' יליפתיתי צ'יפוטלה צ' ילי11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 קילו קישואים,זרעי שומר (אופציונלי)זרעי שומר (אופציונלי)4ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת פטה, מתפוררתגבינת פטה, מתפוררת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1sprigחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(חוֹרֶף)שמןשמן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזית קצוץזית קצוץ21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץבצל, קצוץ1sprigאורגנו טריאורגנו טרי1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה880אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קצוץעגבניות קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב