קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות4
מגזין

עיסוי ברביקיו כיתת אמן

עיסוי ברביקיו כיתת אמן
עיסוי ברביקיו כיתת אמן יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המרינדה שלך. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 111 קלוריות. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח מתובל, מלח שום, טימין הקרקעוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 28% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: לשפשף תבלין יבש הטוב ביותר עבור עוף, בשר חזיר, קפונטה משיעור הבישול של לוני קון., ו קורס בישול הודי + קארי תרד חומוס.

הוראות

1
לשלב את כל החומרים. צמרמורת במיכל אטום עד 3 שבועות או להקפיא עד 6 חודשים. לשפשף על בשר בקר, כבש, חזיר, עוף, או דגים, ומבשלים על חום עקיף.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
שעועית לבנה, מושרית ומבושלת (שמור 1/3 כוס נוזל בישול)שעועית לבנה, מושרית ומבושלת (שמור 1/3 כוס נוזל בישול)
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום מגורעןסוכר חום מגורען596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלח סלרימלח סלרי3(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון2(חוֹרֶף)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מרווה קרקעמרווה קרקע11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין קרקעטימין קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל לימוןפלפל לימון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב טאקו נוסף, לא חובהרוטב טאקו נוסף, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. רוח האורנים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
רוח אורנים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel
רוח אורנים סונומה מחוז סן חואקין Zinfandel
אורני רוח הרפאים שלנו Zinfandel תערובות פירות מסן חואקין, סונומה ומחוזות אגם כדי להדגיש את הטוב ביותר של מה כל אחד מאותם מחוזות פנומנלי ייצור זינפנדל יש להציע. 2014 זינפנדל נפתח עם ניחוחות עשירים ומורכבים של ריבת פטל בשלה, פלפל סדוק אלון קלוי. על החיך, היין מציע טעמים עזים, ג ' אמיים של דובדבן שחור, בויזנברי, תבלין חום וקולה ממוסגרים במבנה שופע וגימור ארוך ורב שכבתי.