קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות2
ציון בריאות27
מגזין

ערמונים בסירופ קוניאק ווניל

ערמונים בסירופ קוניאק ווניל
אם ברצונך להוסיף עוד ללא גלוטן, חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, מתכונים לתיבת המתכון שלך, ערמונים בסירופ קוניאק & וניל עשוי להיות מתכון שאתה צריך לנסות. מנה אחת מכילה 2085 קלוריות, 8 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. מתכון זה של מזון טוב BBC דורש ערמונים, קוניאק, סוכר מגורען, תרמיל וניל. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : תפוחי אדמה מתוקים קלויים עם ערמוני קוניאק, עוגת תפוחים ושזיפים עם גלידה וקוניאק, ו וניל שעועית חמאה, וניל שעועית שוקולד לבן מוס וסירופ וניל עבור עוגת חתונה.

הוראות

1
שים את שידות, סוכר, תרמיל וניל, מקלות קינמון ו 400 מ " ל מים במחבת גדולה. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים בעדינות במשך 20 דקות. השאר להתקרר, ולאחר מכן להוסיף את הקוניאק.
מרכיבים שתצטרך
סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)
1 גרגיר וניל שלם, מפוצל1 גרגיר וניל שלם, מפוצל
קוניאקקוניאק
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
לארוז את הערמונים לתוך צנצנות מעוקרים (ראה קצה, להלן), ולאחר מכן לשפוך על הסירופ כדי לכסות. חותם ותווית. שמור במקום קריר ויבש לפחות 1 שבוע לפני האוכל. לאחסן במקום קריר ויבש עד 6 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
ערמוניםערמונים
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל