קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות12
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פאי משי חמאת בוטנים

פאי משי חמאת בוטנים
עוגת משי חמאת בוטנים דורשת בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 596 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 41 גרם שומן. זה עובד גם קינוח במחיר סביר מאוד. אם יש לכם בוטנים, גבינת שמנת, קרום קרקר גרהם וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 54%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגת משי חמאת בוטנים, עוגת משי חמאת בוטנים, ו טארט משי חמאת בוטנים שוקולד טבעוני.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים את חמאת הבוטנים, גבינת השמנת וסוכר הקונדיטורים לתערובת אחידה. מקפלים פנימה תוספת מוקצפת; יוצקים לקרום מוכן.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מפזרים אגוזים. מצננים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

וין סנטו, הקציר המאוחר ריזלינג ולמברוסקו דולצ ' ה הם הבחירות המובילות שלי לפאי משי. יינות אלה הם כל מתוק, וזה חשוב מאז היין צריך בדרך כלל להיות מתוק יותר מאשר האוכל שאתה זיווג עם זה. ריזלינג הקציר המאוחר של מקפדן עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
מקפדן קציר מאוחר ריזלינג
מקפדן קציר מאוחר ריזלינג
קציר מאוחר ובוטריטיס-מבורך, כמו צ 'גטטו ד' יקם, זו חוויה נשגבת. משמש דבש פוגש פאי תפוחים אפוי בכוס. בפשטות, זהו יין הקינוח הטוב ביותר שתטעמו, אפילו במחיר כפול, בחייכם.