קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

פאי תפוחים בתוך משקה צנצנת

פאי תפוחים בתוך משקה צנצנת
פאי תפוחים במשקה צנצנת דורש סביב 4 שעות ו -20 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני מגיש 10 . לקינוח הזה יש 703 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן למנה. מתכון זה מכלמתכונים דורש סיידר תפוחים, מיץ תפוחים, סוכר, אלכוהול הוכחה הוכחה. 4259 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אנשים רבים מאוד אהבו את המנה האמריקאית הזו. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 31%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון פאי תפוחים בצנצנת זכוכית, קוקטייל פאי תפוחים בצנצנת, ו משקה פאי תפוחים חם.

הוראות

1
מניחים את סיידר התפוחים, מיץ התפוחים, מקלות הקינמון והסוכר לסיר גדול. מביאים לרתיחה על אש בינונית - גבוהה, תוך ערבוב עד שהסוכר נמס.
מרכיבים שתצטרך
סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)
סיידר תפוחיםסיידר תפוחים
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מסירים מהאש וזורקים את מקלות הקינמון. אפשר לתערובת להתקרר לטמפרטורת החדר, ואז מערבבים פנימה את אלכוהול התבואה.
מרכיבים שתצטרך
סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)
ליקרליקר
3
יוצקים לצנצנות שימורים בגודל ליטר,אוטמים בעזרת המכסים והטבעות ומכניסים למקרר עד להגשה.
ציוד שתשתמש בו
צנצנת שימוריםצנצנת שימורים

יין מומלץ: פרוסקו., Moscato Dasti, קציר מאוחר ריזלינג

פאי תפוחים עובד ממש טוב עם פרוסקו, מוסקטו ד ' אסטי וריזלינג קציר מאוחר. ליינות הקינוח הללו יש את הכמות הנכונה של מתיקות וטעמים קלים ופירותיים שלא יכריעו את פאי התפוחים. קלואי פרוסקו עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
קלואי פרוסקו
קלואי פרוסקו
מקורו של דוק פרוסקו, קלואי פרוסקו מגדירה את הסגנון הנוצץ האלגנטי שעבורו ידוע האזור הכובש הזה. יין זה מתפוצץ מפירות טריים ובועות עדינות, עם תווים של אפרסק, תפוח ירוק, הדרים ופרחים לבנים על האף והחיך. צבעו צהוב קש בהיר עם גוונים ירקרקים. יין זה מפואר אך מאוזן עם חומציות אלגנטית, ומציע גימור פריך עם שמץ של מינרליות, וחושף את הקרבה להרים ולקרקעות הגיריות בהן מגדלים את הענבים.