קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות10
ציון בריאות4
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פאי תפוחים שוודית מדגנים מלאים

פאי תפוחים שוודית מדגנים מלאים
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו פאי תפוחים שוודית דגנים מלאים. מנה אחת מכילה 392 קלוריות, 5 גרם חלבון ו-19 גרם שומן. מתאים ל-10 ומחירו 79 סנט למנה מנות. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו תפוחים, קצפת, אגוז מוסקט ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב. עם ציון ספונקולרי של 20%, המנה הזו לא כל כך יוצאת דופן. מתכונים דומים: פאי תפוחים שוודי, פאי תפוחים שוודי ופאי חמוציות תפוחים שוודית.

יין מומלץ: פרוסקו., Moscato Dasti, קציר מאוחר ריזלינג

פאי תפוחים עובד ממש טוב עם פרוסקו, מוסקטו ד'אסטי וריזלינג מסוף קציר מאוחר. ליינות הקינוח הללו יש את הכמות הנכונה של מתיקות וטעמים קלים ופירותיים שלא ישתלטו על עוגת התפוחים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Solera Cream Sherry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.