קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

פאייה שרימפס ונקניקיות

פאייה שרימפס ונקניקיות
מתכון שרימפס ונקניקיות Paellan מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון אירופאי. במנה עיקרית זו יש 338 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. מתאים ל-4 מנות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך נקניק הודו, חוטי זעפרן, עגבניות משומר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. מתכונים דומים: פאייה עם נקניק ושרימפס, פפריקה שרימפס ונקניקיות פאייה קינואה, ו פאייה עוף ונקניקיות.

הוראות

1
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
2
להוסיף נקניק למחבת; saut 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים בצל ופלפל בל למחבת; מטגנים 4 דקות. מערבבים שום, פלפל שחור, זעפרן; saut 1 דקה. מערבבים באורז, 3/4 כוס מים, מיורן, עגבניות, ומיץ צדפות; מביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 4 דקות או עד שהאורז כמעט רך. מוסיפים שרימפס. כיסוי ומבשלים 3 דקות או עד שרימפס נעשה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שום מבוצרשום מבוצר411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות ללא מלח (לא מצוחצחים)עגבניות חתוכות לקוביות ללא מלח (לא מצוחצחים)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מיורן מיובשמיורן מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץ (כ -1 בינוני)פלפל ירוק קצוץ (כ -1 בינוני)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מיידיאורז מיידי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חוטי זעפרן כתושיםחוטי זעפרן כתושים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים184אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישורי נקניק צ'וריסו ספרדית (על או טורקיה kielbasa, לחתוך לפרוסות בעובי 1/2 אינץקישורי נקניק צ'וריסו ספרדית (על או טורקיה kielbasa, לחתוך לפרוסות בעובי 1/2 אינץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Arsheen Maysaran פינו גרי עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.