קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

פודינג דלעת

פודינג דלעת
אם יש לך בערך 10 דקות לבלות במטבח, פודינג דלעת עשוי להיות מתכון יוצא מן הכלל ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו ומתכון ראשוני לנסות. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -3 גרם חלבון , 1 גרם שומן ובסך הכל 70 קלוריות . מתאים ל-4 מנות. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. אם יש לכם דלעת, קינמון טחון, יוגורט וניל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 78% . מתכונים דומים: פודינג דלעת , פודינג דלעת ופודינג דלעת II .

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערה; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מקררים עד להגשה.
ציוד שתשתמש בו
כ-1/3 כוס פרמיג'אנו-רג'יאנו מגוררכ-1/3 כוס פרמיג'אנו-רג'יאנו מגורר

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לפודינג. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Solera Cream Sherry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.