קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

פולנטה בגריל עם ויניגרט מורל

פולנטה בגריל עם ויניגרט מורל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל פולנטה בגריל עם ויניגרט מורל. מנה זו מכילה סביב 17 גרם חלבון 40 גרם של שומן, וסך הכל 612 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פרמזן, עלי פטרוזיליה, מלח ופלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במלח הכשר גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גרנולן מתוק מלוח ויוגורט קוקוס {Sugar Rush Gift Edition # 4} כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 שעות. וזה די טוב. מתכונים דומים: סלמון בגריל עם ויניגרט מורל, צלעות מורל מצופה בפולנטה, ו ארקטיק צ'אר עם סלט תפוחי אדמה-מורל ויניגרט כרישה.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ציוד מיוחד: חותך מעגל 2 אינץ
3
בנדיבות חמאה צלחת אפייה רדודה גדולה ולהניח בצד. בסיר גדול, להביא את ציר העוף לרתיחה. לאט לאט לשפוך פולנטה והמלח, לטאטא כל הזמן עם מקציף חוט. להפחית את החום נמוך ומבשלים, ערבוב כל הזמן עם כף עץ עד מעובה וחלק, על 20 עד 25 דקות. מקפלים את התירס, פרמזן, ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
פרמזןפרמזן
פטרוזיליהפטרוזיליה
פולנטהפולנטה
חמאהחמאה
תירסתירס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
יוצקים את התערובת לתוך צלחת אפייה מוכנה. מכסים ומקררים במקרר לפחות 4 שעות או לילה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
מחממים את הגריל לגובה בינוני. עם חותך מעגל 2 אינץ', לחתוך את פולנטה צונן לעיגולים.
מרכיבים שתצטרך
פולנטהפולנטה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מברשת עם שמן זית מתבלים עם מלח ופלפל. גריל משני הצדדים עד חום זהוב. לסדר את פולנטה על מגש וכפית את ויניגרט מעל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ויניגרטויניגרט
שמן זיתשמן זית
פולנטהפולנטה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
מפזרים פטרוזיליה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
8
בבלנדר, למזג את החומץ, שאלוט, וחרדל עד חלקה. עם המנוע פועל, לאט להוסיף את שמן אגוז ו 1/2 כוס שמן זית עד emulsified. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן אגוזיםשמן אגוזים
שמן זיתשמן זית
חרדלחרדל
שאלותשאלות
חומץחומץ
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
9
יוצקים לתוך קערה בינונית ומניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מחממים את 1/4 כוס השמן הנותרת במחבת גדולה מעל חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
מוסיפים את הפטריות ומבשלים עד חום זהוב. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
12
הסר את הפטריות מהחום וקוצצים אותן בגסות. מקפלים את הפטריות לתוך ויניגרט. כף ויניגרט על פולנטה בגריל.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
פטריותפטריות
פולנטהפולנטה

מרכיבים

8ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה, עבור שימון מחבתחמאה, עבור שימון מחבת2בצל צהוב בינוני, קצוץציר עוף או מיםציר עוף או מים2(יכול להיות או להרחיק)מלח גס כשרמלח גס כשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טריים או קפואיםגרעיני תירס טריים או קפואים2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה טריים קצוצים דק, ועוד לקישוטעלי פטרוזיליה טריים קצוצים דק, ועוד לקישוט454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות מורל, נשטפו ביסודיות ומיובשיםפטריות מורל, נשטפו ביסודיות ומיובשים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית טהורשמן זית טהור2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר טריפרמזן מגורר טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפולנטהפולנטה8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי1קטןשאלוט, קצוץשאלוט, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ שרי מיושןחומץ שרי מיושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן אגוזיםשמן אגוזים