קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות14
ציון בריאות54
מגזין

פופקורן חמאת בוטנים

פופקורן חמאת בוטנים
פופקורן חמאת בוטנים הוא מתכון אמריקאי המגיש 14. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב ולקטו אובו יש 1154 קלוריות, 35 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו דבש, סוכר, פופקורן צץ, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 85%, וזה מצוין. נסו פופקורן חמאת בוטנים, פופקורן חמאת בוטנים, ו פופקורן חמאת בוטנים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים פופקורן בקערה גדולה ומניחים בצד. בסיר כבד שלבו סוכר ודבש; מביאים לרתיחה על אש בינונית; תוך ערבוב מתמיד. מרתיחים במשך 5 דקות, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
דבשדבש
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
מסירים מהאש.
3
מוסיפים חמאת בוטנים; מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
4
יוצקים מעל תערובת פופקורן; זורקים בעדינות לציפוי. מצננים לחלוטין על נייר שעווה. אחסן במיכלים אטומים או בשקיות ניילון.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לארמנדייה-ברנייה קו רוחב נוסף ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-55 דולר לבקבוק.
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
כרמים ממוקמים בוורטוס, אוגר, אוויזה, קרמנט, המהווים קו קרוב למרידיאן ה -4. קו האורך הוא 60% יין בסיס מהוינטג ' 2009 המותסס בנירוסטה ו -40% יין מילואים מפודרה ואלון ניטרלי. 100% שרדונה התיישן על השקיות למעלה משנתיים ומינון של 4 גרם לליטר.