קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

פורטובלו תרד פריטטה

פורטובלו תרד פריטטה
פורטובלו תרד פריטטה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 135 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פטריות פורטובלו לתינוקות, בצל ירוק, פלפל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 65%. ציון זה הוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: לזניה תרד ופורטובלו, פורטובלו-סלט תרד, ו פורטובלו ותרד בולונז.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הביצים, תחליף הביצה, גבינת הריקוטה, גבינת הפרמזן, התרד, המלח והפלפל. מערבבים פנימה פטריות ובצל.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
מלח ופלפלמלח ופלפל
תחליף ביצהתחליף ביצה
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
פטריותפטריות
תרדתרד
בצלבצל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
העברה ל-9 אינץ'. צלחת עוגה מצופה תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
3
אופים בחום של 350 אפים למשך 30-35 דקות או עד שסכין שהוכנסה ליד המרכז יוצאת נקייה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
4
הניחו לעמוד 10 דקות לפני החיתוך.

יין מומלץ: יין מבעבע

פריטטן בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע. גם אם אינכם מכינים מימוזה, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם ביום, ביין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע שחלמון מצפה את החיך. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מסיה דה לה לוז קאווה ברוט. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, לקאווה הזו יש תווים יפים של תפוח ירוק ודבש כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.