קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

פטוצ'יני אלפרדו עם חזיר

פטוצ'יני אלפרדו עם חזיר
פטוצ'יני אלפרדו עם חזיר דורש בערך 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-8 ומחירו 1 מנות.08 $ למנה. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 17 גרם חלבון , 29 גרם שומן , ובסך הכל 510 קלוריות . זהו מתכון במחיר סביר לחובבי אוכל ים תיכוני. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. כמה אנשים מאוד אהבו את המנה העיקרית הזו. 20 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו חמאה, בשר חזיר, פסטה פטוצ'יני ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. עם ציון של 41% , המנה הזו די טובה. מתכונים דומים: פטוצ'יני אלפרדו , פטוצ'יני אלפרדו ופטוצ'יני אלפרדו .

הוראות

1
מביאים לרתיחה סיר גדול עם מים מומלחים קלות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיפים פסטה ומבשלים במשך 8 עד 10 דקות או עד אל דנטה; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
3
בסיר רוטב בינוני על אש בינונית, ממיסים חמאה. מערבבים פנימה בשר חזיר ומבשלים דקה אחת. מערבבים פנימה שמנת ומחממים. מערבבים פנימה פרמזן ומבשלים עד לקבלת מרקם סמיך וחלק. לזרוק עם פסטה מבושלת.
מרכיבים שתצטרך
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., שרדונה לא מוסווה

פינו גריג'יו ושרדונה לא מצופה הם בחירה מצוינת עבור פטוצ'יני אלפרדו. מנות אלפרדו קרמיות, גבינות וחמאתיות יכולות להשתלב יפה עם שרדונה לא מצופה או פינו גריג'יו. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Ziobaffan Organic Pinot Grigio. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
Ziobaffa פינו גריג'יו אורגני
Ziobaffa פינו גריג'יו אורגני
ל-Ziobaffa אורגני פינו גריג'יו ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים הנמוגים לזר פרחוני ובחך הוא בהיר ורענן עם טעמי פירות נפלאים. ZIOBAFFA פינו גריג'יו משתלב היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלילים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עופות, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג'יו