קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

פטריות חמות, עדשים וסלט גבינת עיזים

פטריות חמות, עדשים וסלט גבינת עיזים
פטריות חמות, עדשים & סלט גבינת עיזים יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 39 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 752 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וlacto אובו צמחוני דיאט. 30 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם פלפלים, פטריות ערמונים, חומץ יין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף יוצא מן הכלל של 98%. מתכונים דומים: סלט עדשים חם עם גבינת עיזים, סלט גבינת עיזים חם, ו סלט גבינת עיזים חם.

הוראות

1
מחממים 2 כפות שמן במחבת לא מקל, ואז מטגנים במהירות את הפטריות עד שרק מתחיל להתרכך.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
הסר מהחום, ולאחר מכן מערבבים את השמן הנותר עם החומץ והחרדל. מערבבים היטב עד מעורב, ולאחר מכן מוסיפים את הפלפלים, בצל ועדשים ומערבבים היטב שוב.
מרכיבים שתצטרך
עדשיםעדשים
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
3
מסדרים את העלים מעל 4 צלחות. כפית את סלט עדשים מעל, להוסיף את גבינת עזים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיזיםגבינת עיזים
עדשיםעדשים

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן הן אפשרויות נהדרות לסלט. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה a עד Z. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.