קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

פטריות קילפטריק על ברביקיו קרוסטיני

פטריות קילפטריק על ברביקיו קרוסטיני
קילפטריק פטריות על ברביקיו Crostini עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 287 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. גשו לסופר וקנו לימונים, פטריות, רוטב ווסטרשייר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו צדפות קילפטריק, צדפות קילפטריק, ו בבקשה אפשר לקבל קצת קרוסטיני פטריות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Deloach גפן נשכח זינפנדל. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 8 דולר לבקבוק.
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
זה Zinfandel טעים יש את הבהירות של דובדבן שחור אוכמניות צעירות מעורבב עם שוקולד מריר לורל. יש איכות brambly המוסיפה עומק. הטאנינים חלקים על הגימור, אבל החומציות הבהירה נושאת אותו לאורך כל הדרך. השלמה מושלמת למזון או ליהנות ביום קיץ חם.