קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

פילאף אורז חמוציות אגוזים

פילאף אורז חמוציות אגוזים
פילאף אורז חמוציות אגוזים הוא מתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני עם 8 מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 5 גרם חלבון , 9 גרם שומן ובסך הכל 286 קלוריות . תמורת 99 סנט למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זה עובד היטב כמזנון לא יקר. אם יש לכם מלח, שמן זית, שיני שום וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 37% . הציון הזה גרוע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון פילאף אורז חמוציות , פילאף אורז חמוציות ופילאף אורז פראי חמוציות .

הוראות

1
בסיר גדול מטגנים את הבצל בשמן עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
להוסיף אורז; מבשלים ומערבבים במשך 5 דקות או עד להשחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
להוסיף שום; לבשל עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4
מערבבים פנימה את הציר, החמוציות והתבלינים. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 20-25 דקות או עד שהנוזלים נספגים והאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
5
מסירים מהאש. מערבבים פנימה אגוזי קשיו.
מרכיבים שתצטרך
קשיוקשיו

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את מוסקטו ה-Bubbly Pink Barefoot. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד בועת יחפה
מוסקטו ורוד בועת יחפה
Moscato Bubbly Pink היחפה מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות פרנהייט), לבעבוע הזה יש ניחוחות וטעמים של יסמין ותפוז מנדרינה משלימים פטל אדום, תות שדה ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!