קושימומחה
מוכן ב25 שעות
מנות8
ציון בריאות35
מגזין

פילה בשר בקר עם עיסוי אסייתי

פילה בשר בקר עם עיסוי אסייתי
פילה של בשר עם לשפשף תבלין אסיה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 50 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 347 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. גשו לסופר וקנו פלפל סצ'ואן, בשר טנדרלוין צלי, מקשטים: עירית, ספריגים טרגון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. נסו לשפשף תבלין יבש הטוב ביותר עבור עוף, בשר חזיר, פילה דגים מטוגנים אסיה שלי, ו פילה בשר רוזמרין (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 218°.
2
גרגרי פלפל טוסט וזרעי אניס במחבת כבדה יבשה מעל חום מתון, ערבוב, עד ריחני, על 1 דקה. טוחנים היטב תערובת קלויה במטחנת קפה/ספייס חשמלית או עם מרגמה ועלי. לנפות תערובת דרך מסננת גסה לקערה ומערבבים במלח, אבקת חמישה תבלינים, וג ' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך
3
חציית בשר חצוי ומפזרים לשפשף בכל רחבי שני החלקים, לחיצה לדבוק.
מרכיבים שתצטרך
4
חום 2 כפות שמן במחבת על חום גבוה בינוני עד רק עישון, ואז חום 1 חתיכת בשר מכל הצדדים, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
5
העברה למחבת צלייה גדולה. לנגב מחבת נקייה עם מגבות נייר ובשר בקר חום שנותר באותו אופן. סדר חתיכות בשר 2 סנטימטרים זה מזה במחבת צלייה.
מרכיבים שתצטרך
6
צלוי באמצע התנור 25 עד 35 דקות, או עד מדחום מוכנס באלכסון 2 אינץ ' למרכזי חתיכות רושמת 120 ° F.
7
תן בשר לעמוד במחבת על מתלה 25 דקות. בשר בקר ימשיך לבשל כפי שהוא עומד, להגיע 54° (בינוני-נדיר). תשליך מחרוזת ופרוסת בשר בקר.
מרכיבים שתצטרך
8
מגישים בטמפרטורת החדר.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 35 דולר לבקבוק.
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
פירות טריים, נקיים וחזקים.תואם בצורה מבריקה עם פירות ים במיוחד צדפות וכל מאכל אסייתי חריף להפליא.