קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

פילה עגבניות בזיליקום אמנון

פילה עגבניות בזיליקום אמנון
צריך ללא גלוטן, ומנה עיקרית pescatarian? פילה עגבניות בזיליקום אמנון יכול להיות מתכון נהדר לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 26 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 177 קלוריות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. אם יש לכם שמן זית, עלי בזיליקום, פילה אמנון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קליפת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת סירופ לימון עם פירות יער וקרם לימון כקינוח. 24 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 91% וזה מדהים. נסו פילה עגבניות בזיליקום אמנון, אמנון בזיליקום עגבניות, ו אמנון מצופה בפרמזן ברוטב עגבניות-בזיליקום (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום עד 204°. ספריי 11x7 אינץ ' (2 ליטר) צלחת אפיית זכוכית עם ספריי בישול. בצלחת רדודה, לשלב מיץ לימון, קליפה ושמן. מטבל פילה לתוך תערובת לימון הופך מעיל.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מיץ לימוןמיץ לימון
לימוןלימון
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
תנורתנור
2
מניחים בתבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מפזרים בזיליקום, מלח ופלפל על פילה. עגבניות כפיות על פילה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!
4
מפזרים גבינה. מכסים בנייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
אופים 15 עד 20 דקות או עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

אמנון בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Maysaran Arsheen פינו גרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.