קושיקל
מוכן ב19 דק.
מנות4
ציון בריאות35
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

פילה שפמנון ברוטב זנגביל

פילה שפמנון ברוטב זנגביל
פילה שפמנון ברוטב ג'ינג'ר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 29 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 205 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, זנגביל טחון, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש ב חומץ יין לבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קטיפה אדומה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 19 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו פילה שפמנון מוקפץ ברוטב חמאת פקאן, שפמנון ברוטב זנגביל, ו פילה עוף ברוטב דבש, לימון וג'ינג'ר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לפילה שפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות קפוסלדו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.