קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות14
ציון בריאות15
מגזין

פינטו פפרוני צ'ילי

פינטו פפרוני צ'ילי
פינטו פפרוני צ'ילי לוקח בערך 4 שעות ו -30 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 262 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 14. מתכון זה מ טעם הבית דורש רוטב עגבניות, עגבניות משומרות,פלפל חריף ופלפל. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית אמריקאית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. עם כפית ציון 54%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: צ'ילי שעועית פינטו, צ'ילי שומה פינטו-שעועית, ו צ'ילי בקר ופינטו.

הוראות

1
מכניסים את השעועית לתנור הולנדי; מוסיפים מספיק מים לכיסוי של 2 אינץ'. מביאים לרתיחה; מרתיחים במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מסירים מהאש; לכסות ולתת לעמוד במשך שעה 1.
3
מסננים וזורקים נוזלים.
4
מוסיפים 4 כוסות מים ובצל לשעועית; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים, חשף, במשך שעה 1 או עד שעועית הם כמעט רכים.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
בצלבצל
מיםמים
5
מוסיפים את שאר החומרים. מבשלים, ללא כיסוי במשך 3 שעות או עד שהם סמיכים ומבעבעים, תוך ערבוב מדי פעם.

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. מחנה ג ' ובי רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
ג ' וב אי קייטס רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה
ג ' וב אי קייטס רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה לקובי קאווה
בצבע זהב חיוור, לקאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב בטעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה ברוט טבע קאווה הוא מאוד תכליתי כי אין מינון הוסיף, כך את חומציות ובועות לנקות שלך חיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה משובצת שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' מון איבריקו.