קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

פיצה אישית-לחם בגריל ממולאים

פיצה אישית-לחם בגריל ממולאים
פיצה אישית ממולאת בשר בגריל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 297 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 58 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. לכי לחנות ותאספי פירורי לחם, בשר טחון רזה במיוחד, גבינת מוצרלה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו פיצה אישית, פיצה פאן אישית עליונה, ו ביג קאהונה פיצה אישית (מתכונים דומים).

הוראות

1
גז חום או גריל פחם. בקערה גדולה, מערבבים בשר טחון, פירורי לחם, חלב, תיבול פיצה, מלח ושום. תערובת צורה לתוך 12 (4 אינץ') בצורת נקניקיות לחמניות. לשטח כל עובי 1/4 אינץ ' כדי ליצור קציצות.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פיצהתיבול פיצה
פירורי לחםפירורי לחם
בשר טחוןבשר טחון
נקניקנקניק
שוםשום
גלולגלול
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
קערהקערה
2
בקערה בינונית, מערבבים 1/4 כוס רוטב הפיצה, הבצל והזיתים. כף על 1 כף תערובת שווה על 6 קציצות, מתפשט בתוך 1/2 אינץ ' של קצוות. למעלה עם שאריות קציצות; קמצוץ קצוות לאטום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה
זיתיםזיתים
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מניחים גלילי בשר על הגריל; מכסה גריל. מבשלים עם חום בינוני 10 עד 14 דקות, פונה מספר פעמים, עד מדחום מוכנס בגלימת בשר קורא 71° (להימנע החדרת מילוי).
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
4
מברשת meatloaves עם הנותרים 1/4 כוס פיצה רוטב ומעל כל אחד עם רצועות גבינה; לבשל 1 דקה יותר או עד גבינה מותכת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיצהרוטב פיצה
גבינהגבינה