קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות31
מגזין

פיצה סלמון מעושן עם מסקרפונה וצלפים

פיצה סלמון מעושן עם מסקרפונה וצלפים
פיצה סלמון מעושן עם מסקרפונה וצלפים יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 393 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך קמח לחם, בצל ירוק, גבינת מסקרפונה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. מתכונים דומים: ספגטי עם סלמון מעושן חם, רקטות וצלפים, מטבל סלמון מעושן עם שמיר, לימון וצלפים, ו סלמון מעושן עם צלפים & שאלוט כבוש.

הוראות

1
כפית קמח קלות לתוך כוסות מדידה יבש; רמה עם סכין. בצע את ההוראות של היצרן עבור הצבת קמח ואת 4 המרכיבים הבאים (קמח דרך מלח) לתוך מחבת לחם, ובחר מחזור בצק; להתחיל מכונת לחם.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר את הבצק ממכונה (לא אופים). להפוך את הבצק החוצה על משטח מקומח, ללוש במשך 30 שניות. כיסוי בצק; תן לנוח 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים תנור ל 42
4
מחלקים בצק ל 6 מנות שוות.
מרכיבים שתצטרך
5
מגלגלים כל חלק למעגל 9 אינץ ' על משטח מקומח קלות. מכסים את גיליונות האפייה בנייר אפייה, ומניחים סיבובי בצק על מחבתות. מעיל קל של בצק עם ספריי בישול. לכסות ולתת לעלות במקום חם (85), ללא טיוטות, 15 דקות או עד נפוח.
מרכיבים שתצטרך
6
מחלקים את הבצלים והפלפל באופן שווה בין סיבובי הבצק.
מרכיבים שתצטרך
7
אופים ב 425 במשך 10 דקות.
8
הסר מהתנור; טיפה 3 כפית של גבינה על כל סיבוב. מסדרים 1 גרם סלמון מעושן על גבי כל פיצה, ולחלק צלפים באופן שווה בין פיצות.
מרכיבים שתצטרך
9
אופים את הפיצות עוד 8 דקות או עד שהגבינה תימס.
מרכיבים שתצטרך
10
מגישים פיצות עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך