קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

פיצת אגס גורגונזולה

פיצת אגס גורגונזולה
פיצת אגס גורגונזולה עשויה להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 366 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן כל אחד. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-37 היו אומרים שזה פגע במקום. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. גשו לסופר וקנו את הפיצה האומנותית, גבינת פרובולונה, שמן זית ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. נסו אגס מקורמל ופיצה Gorgonzola, פיצת גבינה עם אגס וגורגונזולה, ו פיצה בייקון, אגס וגורגונזולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות f למחבת כהה או nonstick (425 מעלות F עבור כל המחבתות האחרות). תרסיס 15x10 אינץ ' מחבת עם צדדים עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
2
מחממים מחבת 10 אינץ ' מעל חום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים שמן ובצל; מבשלים כ 5 דקות, ערבוב מדי פעם, עד הבצל מתרכך ומתחיל להשחים. שמור 1/2 אגס כוס. מערבבים את האגס הנותר לבצל. לבשל 2 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
אגסאגס
שמן בישולשמן בישול
4
פרוש בצק במחבת; החל מהמרכז, לחץ על הבצק למלבן בגודל 15x10 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
אופים על 8 דקות או עד חום בהיר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
קרום העליון באופן שווה עם גבינת פרובולונה. למעלה עם תערובת אגס וגבינת Gorgonzola.
מרכיבים שתצטרך
GorgonzolaGorgonzola
פרובולוןפרובולון
קרוםקרום
אגסאגס
7
אופים 8 עד 10 דקות יותר או עד הקרום הוא חום זהוב גבינה מותכת. למעלה עם תרד ושמורות 1/2 כוס פרוסות אגס. כדי לשרת, לחתוך 6 שורות על ידי 3 שורות.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
גבינהגבינה
קרוםקרום
אגסאגס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Antinori Badian Passignano קיאנטי Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.