קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

פיקטה עוף מוקרם ®Progresso

פיקטה עוף מוקרם ®Progresso
עוף פיקטה קרמי® Progresso עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה כ 25 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 160 קלוריות. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 4 . 109 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. . אם יש לכם קמח, פטרוזיליה, חזה עוףוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו פיקטה עוף מוקרם, פיקטה עוף מוקרם, ו עוף מוקרם לימון פיקטה פטוצ'יני (מתכונים דומים).

הוראות

1
בין חתיכות פלסטיק לעטוף או נייר שעווה, מניחים כל חזה עוף חלק בצד למטה; פאונד בעדינות עם צד שטוח של פטיש בשר או סיכה מתגלגל עד בערך 1/2 אינץ ' עבה. בצלחת רדודה קטנה, מערבבים קמח עם 1 כפית מלח ופלפל 1/2 כפית; טובלים כל שד עוף לתוך תערובת קמח, ציפוי כל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בשרבשר
מלחמלח
עוטףעוטף
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מרכך בשרמרכך בשר
מערוךמערוך
2
ב 10 אינץ ' מחבת, חום 2 כפות שמן צמחי על חום בינוני גבוה. לבשל חזה עוף בשמן 6 עד 8 דקות, הופך פעם אחת, או עד חום. בקערה קטנה, מערבבים רוטב בישול ומיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
שמן בישולשמן בישול
מיץ לימוןמיץ לימון
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
קערהקערה
3
יוצקים תערובת רוטב על עוף; מפזרים פטרוזיליה וצלפים. להפחית את החום בינוני נמוך; מבשלים 5 עד 10 דקות או עד מיץ של עוף ברור כאשר מרכז החלק העבה נחתך (לפחות 165 מעלות F).
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
פטרוזיליהפטרוזיליה
צלפיםצלפים
מיץמיץ
רוטברוטב
4
מגישים עם פסטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה