קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות20
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פיקניק עוגת כרמל

פיקניק עוגת כרמל
פיקניק עוגת כרמל עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתה מחפש. , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 1 גרם חלבון , 10 גרם שומן ובסך הכל 371 קלוריות . והוא מתאים להגשה ל 20 מנות סועדים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא פגע במקום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . גשו לסופר וקנו סוכר חום, ערבבו לפי ההוראות, חלב אידוי ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 11% , וזה לא כל כך מדהים. נסו את עוגת בננה-כרמל , עוגת פיקניק שוקולד ועוגת פיקניק שוקולד (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Iron Horse Wedding Cuvee. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-39 דולר.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.