קושירגיל
מוכן ב27 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

פירות ים גאמבו

פירות ים גאמבו
המתכון פירות ים גאמבו יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בסביבה 27 דקות. מנה אחת מכילה עד 32 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 622 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לך עגבניות מבושלות, שרימפס, אבקת קובץ, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה מ recipes.menshealth.com יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. נסו פירות ים גאמבו, פירות ים גאמבו, ו פירות ים גאמבו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun יכול להיות לזווג עם אלברינו, יין רוזה, ו סוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות D ' Alfonso-Curran אלברינו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
D ' Alfonso-Curran Albarino
D ' Alfonso-Curran Albarino
הערות חיך נקי אקספרסיבי, זני לבן ספרדי זה מציג אגס בשל, מלון יערה עם רמזים של מרציפן וקינמון. מבנה יפה עם מרקם עשיר tannin של המשרד, זה Albariño הוא מאוזן לחלוטין למרות גימור ארוך, פריך שלה. זוג עם צדפות, סרטנים טריים או סרטנים, צדפות מאודות, דגים בגריל, סלק & סלט בוראטה, ריזוטו, סושי וסביצ ' ה.