קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

פלאן קרמל

פלאן קרמל
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים אירופיים, אז נסו את פלאן הקרמל. אתה מקבל קינוח שמגיש 8. מנה אחת מכילה 264 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. מתכון זה אהוב על 40 אוכלים וטבחים. ראש לחנות לאסוף את המותג נשר חלב מרוכז, סוכר, מים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 16%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: פלאן לצ'ה (פלאן קרמל), פלאן דה קרמלו (פלאן קרמל), ו פלאן קרמל.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
במחבת כבדה, על אש בינונית, מבשלים סוכר תוך ערבוב מתמיד עד להמסה וצבע קרמל.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
יוצקים לתבנית טבעת לא משומנת 1 1/2 ליטר * או תבנית אפייה עגולה או מרובעת בגודל 9 אינץ', נוטה לתחתית המעיל לחלוטין. בקערה בינונית מקציפים ביצים; מערבבים מים, מותג הנשר, וניל ומלח.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
מיםמים
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
4
יוצקים מעל סוכר מקורמל; מניחים תבנית בתבנית גדולה יותר (תבנית צלייה). מלאו מחבת גדולה יותר במים חמים בגודל 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
מחבתמחבת
5
אופים 55 עד 60 דקות או עד שהסכין המוחדרת ליד המרכז יוצאת נקייה. מגניב. תירגע. שחרר צד של פלאן עם סכין; הפוך על צלחת הגשה עם שפה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
6
מקשטים לפי הצורך. מקררים שאריות.

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

טמפרנילו, אלברינו וגרנאש הם אפשרויות מצוינות לספרדית. כשמזווגים יין למנות ספרדיות, מדוע לא לפעול לפי הכלל'מה שגדל יחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלברי סיידו ליין לבן וגרנצ ' ן וטמפרנילו לאדום. חברת היין האורגזמית הו! אורגזמי, טמפרנילו עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 80 דולר לבקבוק.
אורגזמי יין החברה הו! אורגזמי, טמפרניו
אורגזמי יין החברה הו! אורגזמי, טמפרניו
רמזים לטבק ומציגים ארציות עדינה. דובדבן כהה על האף מזמין את הטעם הראשון של זן פופולרי זה. ספייס וההצעה של עור נותנים לזה אחיזה שמובילה אותך להעריך את הטאנינים הבינוניים והגימור המתמשך. ביקב עירום, אנו במשימה להפחית את שיעור הגירושין על ידי עידוד זוגות לחלוק כוס יין מדי לילה. אנחנו "שואפים להקניט" עם תוויות הם רק קצת מסוכן כי אנחנו מאמינים החוויה סביב היין צריך להיות כיף. קבעו את מצב הרוח לכיף ורומנטיקה עם יינות פרימיום, מותגים אקזוטיים ותוויות גב פרובוקטיביות. לקבל פקקים עם פקק וליהנות מה חיים באופן בלתי צפוי מביא לך.