קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות11
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פנקייק מחיטה מלאה עם סירופ אוכמניות

פנקייק מחיטה מלאה עם סירופ אוכמניות
פנקייק מחיטה מלאה עם סירופ אוכמניות יכול להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 9 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 413 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. אם יש לכם אבקת אפייה, סוכר, ביציםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו פנקייק קמח תירס (עם סירופ אוכמניות), פנקייק זרעי פשתן בננה עם סירופ אוכמניות, ו פנקייק חמאת בוטנים עם סירופ אוכמניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא יחד מרכיבים יבשים בקערה, ולאחר מכן להוסיף מים, ביצים, ושמן לטאטא עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2
תן לעמוד 5 דקות (הבלילה תעבה). אם הבלילה עבה מדי לשפוך בקלות (קמחי חיטה מלאה משתנים בכמה נוזל הם סופגים), רזה עם מים נוספים, 1 כף בכל פעם.
מרכיבים שתצטרך
1
מביאים סירופ עם אוכמניות לרתיחה בסיר 1 ליטר על חום מתון, ואז להרתיח, חשוף, ערבוב מדי פעם, 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום.
1
מברשת מחבת מחבת או 12 אינץ ' עם שמן וחום על חום גבוה בינוני עד חם אבל לא מעשן. להפחית חום עד בינוני. עבודה בקבוצות של 4, כפית 2 כפות הבלילה לכל פנקייק (כפית גדולה גדושה פועלת היטב) על מחבת חמה כדי ליצור סיבובים 3 - עד 3 1/2 אינץ'. מבשלים עד בועות להופיע על פני השטח ופופ, הקצוות נקבעים, ו undersides הם זהובים, 45 שניות עד 1 דקה. הפוך פנקייק עם מרית מתכת ומבשל עד תת הם זהובים פנקייק מבושלים דרך, 45 שניות עד 1 דקה יותר. (חום נמוך יותר אם פנקייק חום יותר מדי לפני הקרביים מבושלים דרך.)
מרכיבים שתצטרך
2
מעבירים פנקייק לצלחות ומברשת מחבת עם שמן בין קבוצות.
מרכיבים שתצטרך
3
מגישים עם סירופ חם.
מרכיבים שתצטרך
1
מרכיבים יבשים ניתן לטאטא יחד ומאוחסן בשקית ניילון אטומה בטמפרטורת החדר עד 2 שבועות. לנער או לערבב לפני השימוש.
מרכיבים שתצטרך