קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות3
מגזין

פנקייק קמח אורז קל

פנקייק קמח אורז קל
ניתן להכין את המתכון לפנקייק קמח אורז קל תוך כ-20 דקות. תמורת 49 סנט למנה, מתכון זה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בערך 8 גרם חלבון, 10 גרם שומן ובסך הכל 384 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וידידותית ל-Fodmap. אם יש לך ביצה, קמח אורז, שמן צמחי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. זה עובד היטב כארוחת בוקר ידידותית מאוד לתקציב. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ו-2 יאמרו שהוא הגיע למקום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך מרהיב של 30%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם קרפים קלים ללא גלוטן עם קמח אורז, פנקייק הולנדי תפוח עם קמח איינקורן מונבט, וביצים אפויות על פנקייק אורז ודגנים.

הוראות

1
מערבבים קמח אורז ומלח יחד בקערה; יוצרים גומה במרכז התערובת. מערבבים פנימה ביצה, שמן צמחי ומספיק מים כדי ליצור בלילה חלקה.
מרכיבים שתצטרך
תְרֵיסַרתְרֵיסַר
קמח אורזקמח אורז
2 אונקיות נוזליות תערובת חמוצה2 אונקיות נוזליות תערובת חמוצה
1 כוס קמח לכל מטרה, או יותר לפי הצורך1 כוס קמח לכל מטרה, או יותר לפי הצורך
בשר לבן מגורר מהודו הצלוי שלךבשר לבן מגורר מהודו הצלוי שלך
ציוד שתשתמש בו
קצפת ו/או אבקת סוכר להגשהקצפת ו/או אבקת סוכר להגשה
2
מרססים מחבת טפלון בתרסיס בישול ומניחים על אש בינונית; יוצקים כ-1/4 כוס בלילה למחבת החמה. הטו את המחבת עד שהבלילה מכסה את כל המשטח התחתון ויוצרים פנקייק דק; לבשל במשך דקה. הופכים ומבשלים כדקה נוספת. חוזרים על הפעולה עם שאר הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
2 קופסאות (17 1/2 אונקיות) תערובת מאפינס אוכמניות (מומלץ: Krusteaz)2 קופסאות (17 1/2 אונקיות) תערובת מאפינס אוכמניות (מומלץ: Krusteaz)
ציוד שתשתמש בו
מטבל תרד וארטישוקמטבל תרד וארטישוק