קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות18
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פסטה Farfalle עם סלק ויניגרט ופסטו פטרוזיליה

פסטה Farfalle עם סלק ויניגרט ופסטו פטרוזיליה
פסטה Farfalle עם סלק ויניגרט ופסטו פטרוזיליה עשוי להיות רק את המנה בצד אתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 10 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 419 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מלח כשר, חומץ יין, מלח כשר ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכונים דומים: פסטה Farfalle עם סלק ויניגרט ופסטו פטרוזיליה, Farfalle עם קישואים ופטרוזיליה-פסטו שקדים, ו סלק, בולגור וסלט כתום עם ויניגרט פטרוזיליה.

הוראות

1
עבור הפסטו פטרוזיליה: להביא סיר בינוני של מים לרתיחה מתגלגלת.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את המלח הכשר עד למים טעם של מי ים ומערבבים כדי להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הפטרוזיליה ומבשלים 1 דקה, ולאחר מכן להסיר עם כף מחורצת. מיד לצלול עלים לאמבט קרח ולאפשר להתקרר, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מסננים את העלים מעט ולאחר מכן לשים אותם בבלנדר עם סוכר ושמן זית. להתמזג עד חלקה. אם התערובת עבה מדי, להוסיף קצת מים כדי להקל על מיזוג. טעם לתיבול. מערבבים את הבצל הירוק ומניחים בצד בקערה גדולה מספיק כדי להחזיק את הפסטה.
מרכיבים שתצטרך
1
שים את חתיכות סלק בסיר בינוני ולהוסיף 1 כוס מים. מביאים לרתיחה מתגלגלת על חום גבוה. אפשר לו להפחית עד שיש כ 1/4 כוס נוזלי.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף את כוס 1 הנותרים של מים ולהפחית שוב עד שיש לך רק 1/4 כוס שמאל. מתבלים לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר מהחום ומערבבים את חומץ היין האדום ושמן זית.
מרכיבים שתצטרך
4
עבור הפסטה: בסיר גדול, להביא 6 ליטרים של מים לרתיחה מתגלגלת.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים כמות נדיבה של מלח; למי הפסטה צריך להיות טעם של מי ים.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיף את הפסטה לסיר ומערבבים כך שהוא לא מקל לתחתית כפי שהוא מבשל. מבשלים את הפסטה עד אל דנטה (לעיס אך לא טעימות קשות או גולמיות) 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מסננים את הפסטה במסננת, שומרים קצת פסטה בישול נוזלי במקרה שאתה צריך את זה מאוחר יותר.
מרכיבים שתצטרך
1
יוצקים את הפסטה לתוך הקערה עם הפסטו פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיף את ויניגרט סלק וחמאה ולזרוק להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הפרמזן ופרוס דק סלק ירוק, אם משתמשים.
מרכיבים שתצטרך
4
מגישים באופן מיידי. לחלופין, אתה יכול לטפטף את ויניגרט סלק אדום על הפסטה עבור אפקט צבע שונה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

51 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרסלק, שפשף ביסודיות לרבעים (מילואים דק לחתוך סלק ירוק, אם מצורף)סלק, שפשף ביסודיות לרבעים (מילואים דק לחתוך סלק ירוק, אם מצורף)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה מתולתלים טרייםעלי פטרוזיליה מתולתלים טריים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה farfalleפסטה farfalle11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגולחפרמזן מגולח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצלים ירוקים פרוסים דק, חלקים ירוקים ולבניםבצלים ירוקים פרוסים דק, חלקים ירוקים ולבנים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן