קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

פפרוני פיצה צ'ילי

פפרוני פיצה צ'ילי
פפרוני פיצה צ'ילי הוא מתכון ללא גלוטן עם 8 מנות. מנה אחת מכילה 153 קלוריות , 8 גרם חלבון ו -7 גרם שומן . תמורת 81 סנט למנה , מתכון זה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זה עובד היטב בתור מתאמנות. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . זהו מתכון סביר מאוד לחובבי האוכל האמריקאי. גשו לסופר וקנו תבלין פיצה, פפרוני, מים ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון לא כל כך סופר ספונאלי של 35% . פפרוני פיצה צ'ילי , פפרוני פיצה צ'ילי זוכה בתחרות , ופיצהפפרוני עשויה עם קרום פיצה חריף דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר גדול, מבשלים בשר בקר על אש בינונית עד שהוא כבר לא ורוד; לנקז. מערבבים פנימה את השעועית, רוטב הפיצה, העגבניות, רוטב העגבניות, המים, הפפרוני, הפלפל הירוק, תיבול הפיצה והמלח. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 30 דקות או עד שהצ'ילי מגיע לסמיכות הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פיצהתיבול פיצה
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
רוטב פיצהרוטב פיצה
1/2 פאונד גבינת ג'ק פלפל, מגוררת1/2 פאונד גבינת ג'ק פלפל, מגוררת
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מפזרים גבינה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

ניתן לשלב צ'ילי עם קאווה, שיראז וגרנאש. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Bodegas Naveran Brut Cava. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-12 דולר.
Bodegas Naveran Brut Cava
Bodegas Naveran Brut Cava
ל-Naveran Brut Vintage יש ניחוחות פרחוניים, לחם קלוי והדרים אקספרסיביים ומלאים. טעמי הדר ופירות אבן חריפים, עדינים, קלים ונקיים בחך בעלי אופי רענן ופריך. טעם עיוור, קל לטעות בזה כשמפניה נהדרת. קאווה מאוד תכליתי כאפריטיף לפני הארוחה, לליווי קינוח לאחר מכן ו(הפתעה!) ליהנות במהלך הארוחה. נברן ברוט וינטג' זה ישתלב עם גבינות רכות, פירות טריים, בשרים לבנים (חזיר ועוף) ואפילו בשרים אדומים עשירים בטעמים. הקאווה הזו נהדרת ללגימה בפני עצמה, במיוחד לקבלת פנים ואירועי "עמידה" אחרים.