קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות54
מגזין

פרושוטו וברוסקטה גבינת עיזים עם עדשים שחורות

פרושוטו וברוסקטה גבינת עיזים עם עדשים שחורות
פרושוטו וברוסקטה גבינת עיזים עם עדשים שחורות עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את רפרטואר המתאבנים שלך. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1114 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 55 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. זה ... יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. אם יש לך דבש, בצל, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו אבוקדו, גבינת עיזים ועדשים שחורות, עגבניות, גבינה כחולה ופרושוטו ברוסקטה, ו חציל עם עדשים וגבינת עיזים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F.
2
על מגש הסדין להוציא את פרוסות הלחם טפטוף עם שמן זית כתית. הפוך כל חתיכה מעל ולטפטף שוב כך שני הצדדים יש קצת שמן עליהם. טוסט בתנור החם במשך 1 עד 2 דקות עד פריך מעט אבל בלי צבע. אמנם זה עדיין חם, בעדינות לשפשף כל פרוסה בצד אחד עם שן שום ואז להפריש.
מרכיבים שתצטרך
3
שכבה כל פרוסה של טוסט עם 2 עד 3 פרוסות של גבינת עיזים, חתיכה מעוותת של פרושוטו וטפטוף עם שמן זית כתית. שים מגש של ברוסקטה בחזרה לתנור וחום עד גבינה מותכת, פרושוטו הוא פריך ולחם הוא חום זהוב, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים את העדשים בסיר גדול לכסות עם 2 פעמים את כמות המים.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים קורנית sprig ומתבלים במלח. מביאים לרתיחה ומבשלים 12 עד 15 דקות עד שהם רכים ורכים. הם לא אמורים להתפרק. מלח, לפי הטעם, ואז לנקז כל נוזל שנותר. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
6
הפוך את הדבש ויניגרט בלסמי בלסמי על ידי שילוב של חומץ ודבש בזמן שאתה לטפטף ב 1/4 כוס שמן זית זירוז לשלב. מתבלים במלח ופלפל שחור טחון טרי.
מרכיבים שתצטרך
7
במחבת טחון גדולה מחממים כמות 2 של שמן זית על אש בינונית ומוסיפים את השום ואת הבצל האדום. מבשלים עד רך ומעט שקוף ואז מוסיפים את הדבש רוטב בלסמי לבצל. בקערת ערבוב גדולה להוסיף כמחצית עדשים, תרד שטף בצל מקורמל. לזרוק מעיל ומתבלים עם מלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
8
כדי לשרת, להניח את פרושוטו גבינת עיזים על צלחת ומגישים עם סלט תרד חם דבש בלסמי מעל.
מרכיבים שתצטרך
9
מקשטים עם עדשים יותר.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 שיני שום גדולות, קלופות וקצוצות2 שיני שום גדולות, קלופות וקצוצות3(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים שחורות (אתה יכול להחליף עם זנים אחרים אם אתה לא יכול למצוא עדשים שחורות)עדשים שחורות (אתה יכול להחליף עם זנים אחרים אם אתה לא יכול למצוא עדשים שחורות)1נעלייםלחם כפרי, חתוך לפרוסות 1 אינץ ' והפרוסות חצויותלחם כפרי, חתוך לפרוסות 1 אינץ ' והפרוסות חצויות2ציפורן1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה2ציפורןשום, קלופיםשום, קלופים1שן שום, טחוןשן שום, טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מדליונים גבינת עיזיםמדליונים גבינת עיזים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולה, ועוד לטפטוףשמן זית כתית מעולה, ועוד לטפטוף4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרושוטו, פרוס דקפרושוטו, פרוס דק1( חצילים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)3sprigsקורנית, מחולקתקורנית, מחולקת

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Brancaia קיאנטי Classico Riserva עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
Brancaia Chiant Classico Riserva
Brancaia Chiant Classico Riserva
זה קיאנטי Classico Riserva מראה ניחוחות פירות טרופיים ושחורים, עם הערות של אגוז ושקד על החיך. היין בעל הגפן הסנג ' ובזי המשובח ביותר מבין שניים מכרמי האחוזה שלנו, אחוזת ברנקאיה וכרם פופי, בעל צבע אדום-אודם צפוף וגימור ארומטי וארוך.תערובת: 80% סנג ' ובזה, 20% מרלו