קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות54
מגזין

פשטידת דייגים Kilmore Quay

פשטידת דייגים Kilmore Quay
מנה אחת מכילה 1248 קלוריות, 162 גרם חלבון ו 49 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %54 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך פירורי לחם, גזר, מלח כשר ופלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו עוגת דייגים, עוגת דייגים, ו עוגת דייגים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה, מערבבים את קורנפלקס, ביצה, פירורי לחם ופטרוזיליה. תניח בצד את הציפוי.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
קורנפלקסקורנפלקס
פטרוזיליהפטרוזיליה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים את החמאה בסיר גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיפים את הכרישה, גזר ובצל ומבשלים, ערבוב, עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
בצלבצל
כרישהכרישה
5
מוסיפים את היין ומפחיתים בחצי.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
6
מוסיפים את המניה ותפוח האדמה ומביאים לרתיחה. מנמיכים את החום ומבשלים עד שתפוח האדמה רך.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מלאימלאי
7
מוסיפים את האדוק, סלמון ומבשלים, מכוסה, עד מבושל רק דרך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
האדוק.האדוק.
סלמוןסלמון
8
מוסיפים את השמנת והכוסברה ומביאים לרתיחה. מערבבים במיץ לימון. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
קרםקרם
9
מצקת את תערובת הדגים לתוך 4 (6 אינץ') קערות עגולות או ramekins.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
קערהקערה
מצקתמצקת
10
מפזרים עם ציפוי ואופים עד השחמה קלה, על 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

2(חוֹרֶף)400 גרם טופו יציב, מועכים אותו400 גרם טופו יציב, מועכים אותו796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוךגזר חתוך3(חוֹרֶף)עלי כוסברה קצוצים בערךעלי כוסברה קצוצים בערך3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקורנפלקסקורנפלקס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי דגיםמלאי דגים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהאדוק חסר עצמות, חתוך לקוביות גדולותהאדוק חסר עצמות, חתוך לקוביות גדולות2ביצים קשות, קצוצותביצים קשות, קצוצות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה חתוכה לקוביותכרישה חתוכה לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1בצל קצוץבצל קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה קצוציםעלי פטרוזיליה קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה חתוכים לקוביותתפוחי אדמה חתוכים לקוביות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלמון מעושן קצוץסלמון מעושן קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chehalem 3 כרם פינו גרי. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.