קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות9
מגזין

צ'וריסו חריף ואורז שרימפס ל-2

צ'וריסו חריף ואורז שרימפס ל-2
את המתכון חריף צ'וריסו & שרימפס אורז ל-2 אפשר להכין בכ-30 דקות. מתכון זה מכסה 17% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 2 מנות עם 459 קלוריות, 28 גרם חלבון ו-19 גרם שומן כל אחת. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזו. גשו לסופר וקנו בצל, עלי סלרי, נקניק טחון ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 50%. מתכונים דומים: צ'וריסו חריף ואורז שרימפס, אורז עם צ'וריסו ושרימפס (Arroz con Chorizo Y Camarones), ותבשיל צ'וריסו שרימפס חריף.

הוראות

1
מפוררים צ'וריסו למחבת קטנה; להוסיף עגבניות. מבשלים על אש בינונית במשך 6-8 דקות או עד שהבשר מבושל לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
TomatillosTomatillos
1/2 כוס עלי פטרוזיליה שטוחים, 3 חופנים גדולים, נקטפים1/2 כוס עלי פטרוזיליה שטוחים, 3 חופנים גדולים, נקטפים
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את האורז, הבצל, עלי הסלרי, הגזר, אבקת השום והפלפל; מבשלים ומערבבים במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
לחם סנדוויץ', קלוי ומפוררלחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
להוסיף מרק; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 10 דקות. מערבבים פנימה שרימפס; מכסים ומבשלים עוד 5 דקות או עד שהשרימפס הופכים לורודים והאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
4
מפזרים גבינה וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

ניתן לשלב שרימפס עם סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג'יו. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. מערות Roger Goulart Gran Reserva Cava עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-22 דולר לבקבוק.
מערות Roger Goulart Gran Reserva Cava
מערות Roger Goulart Gran Reserva Cava
היינות המועסקים לייצור קאווה נבחרים בקפידה רבה וכפופים לתקופת יישון מינימלית של ארבע שנים. לאחר 24 חודשים - ואחת לשנה - הבקבוקים ביישון נתונים לטכניקת ה- déplacé, הכוללת ניעור הבקבוקים על מנת להומוג את השמרים ולקבל מיצוי גדול יותר מבחינת פוטנציאל הארומטי והטעם שלהם, על פני יותר מ- 48 חודשי הזדקנות. התוצאה היא קאווה עדינה עם צבע צהוב חיוור, גוונים זהובים בהירים, וברק מדהים, כמו גם זרים מעניינים, מורכבים ועוצמתיים. תערובת: 60% Xare-lo, 20% Macabeo ו-20% Parellada