קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

צ'וריסו סטרטה מקסיקנית

צ'וריסו סטרטה מקסיקנית
המתכון המקסיקני צ'וריסו סטרטן מוכן בעוד כ-9 שעות ו-25 דקות והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה זו מכילה סביב 42 גרם חלבון 94 גרם של שומן, וסך הכל 1073 קלוריות. אם יש לכם מלח ופלפל כשרים, צ'דר חריף, צ' וריסו מקסיקני, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. נסו צ'וריסו עגבניות שכבות, צ'וריסו מקסיקני, ו צ'וריסו מקסיקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים רסס של EVOO במחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הצ ' וריסו ומבשלים, מתפוררים עם כף עץ, עד להשחמה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' וריסוצ ' וריסו
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
3
לנקז את השומן.
4
סדר את הלחם בתבשיל. למעלה עם צ 'וריסו ולאחר מכן צ' ילי קלוי.
מרכיבים שתצטרך
צ ' וריסוצ ' וריסו
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
5
לטאטא יחד את החלב, החמאה, רוטב חריף וביצים בקערה ומפזרים מלח ופלפל; לשפוך על צ ' ילי. למעלה עם הגבינה. מכסים ומקררים לפחות בין לילה ועד 2 ימים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב חריףרוטב חריף
חמאהחמאה
גבינהגבינה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
6
כדי לשרת, להביא את השכבות לטמפרטורת החדר ולחמם מראש את התנור ל 325 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
אופים את השכבות במשך 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
בינתיים, משתינים יחד את השמנת החמוצה, מיץ אבוקדו וליים במעבד מזון ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
אבוקדואבוקדו
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
9
למעלה השכבה עם עגבניות, כוסברה וגושים של שמנת חמוצה אבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
אבוקדואבוקדו

מרכיבים

1אבוקדו בשל, מגולגל וקלוףאבוקדו בשל, מגולגל וקלוף8(חוֹרֶף)מקל חמאה, נמס ומקוררמקל חמאה, נמס ומקורר3קלוי ירוק ניו מקסיקו פלפלים צ'ילה או 2 poblano או פלפלים אנהיים, קלופים, זרע וקצוץ, או שתי פחיות 4 אונקיות קצוץ צ' ילי ירוק, מנוקז היטבקלוי ירוק ניו מקסיקו פלפלים צ'ילה או 2 poblano או פלפלים אנהיים, קלופים, זרע וקצוץ, או שתי פחיות 4 אונקיות קצוץ צ' ילי ירוק, מנוקז היטב454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'וריסו מקסיקני טרי או נקניק פיקנטי בתפזורת אחרתצ'וריסו מקסיקני טרי או נקניק פיקנטי בתפזורת אחרת7פרוסות(1 אינץ ' עבה) באיכות טובה מעופש לבן או ביצה מבוסס לחם, לחתוך לקוביות גדולות(1 אינץ ' עבה) באיכות טובה מעופש לבן או ביצה מבוסס לחם, לחתוך לקוביות גדולות6largesביצים אורגניותביצים אורגניות1השארכוסברה טרייה קרועה, על הגשהכוסברה טרייה קרועה, על הגשה6ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות ירושה בשלות חתוכות לקוביות, להגשהעגבניות ירושה בשלות חתוכות לקוביות, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1מיץ לייםמיץ ליים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר חדהגבינת צ'דר חדה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק6ריבס, קצוץ טרי או קפואEVOO או שמן צמחיEVOO או שמן צמחי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 45 דולר לבקבוק.
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
2016 הייתה עוד אחת בשורת יינות נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד budbreak מוקדם, ו (בניגוד 2015) מזג אוויר מושלם במהלך סט, המאפשר יבול חזק, מאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר לעונה האט את הגפנים במידה ניכרת. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו הענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, ואת הענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים מגניבים, בחרנו כל בלוק ליד בשלות מושלמת ואיזון. היינות נראים בעלי אופי פירות נהדר, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.