קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות39
מגזין

צ'יזבורגר עם כוסברה ולימון

צ'יזבורגר עם כוסברה ולימון
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים מקסיקניים, אז תנו הזדמנות ל צ'יזבורגר עלי כוסברה ליים גוואקמולי. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 672 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. גשו לסופר וקנו פלפלים חלפיניו, המבורגר, אבקת צ'ילי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. . נסו צ'יזבורגר עם כוסברה ולימון, גואקמולי כוסברה-ליים, ו ממרח אבוקדו אפונה מרוסק עם כוסברה, זנגביל ולימון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי לגוואקמולי. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Teutonic Gamay פינו נואר תערובת 1787 לספירה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.