קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות80
מגזין

צ'ילי דו שעועית מבושל לאט

צ'ילי דו שעועית מבושל לאט
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני מתכונים לקופסת המתכונים שלך, צ'ילי דו שעועית מבושל איטי עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה מכין 6 מנות עם 279 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. גשו לסופר וקנו פלפל חלפיניו, בצל, גזר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-10 היו אומרים שהוא הגיע למקום. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו -40 דקות. עם כפית ציון 93%, המנה הזאת היא עצומה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: צ'ילי מבושל איטי שעועית ובשר בקר, צ'ילי מבושל איטי שעועית ובשר בקר, ו צ'ילי מבושל לאט.

הוראות

1
במחבת גדולה על אש בינונית מבשלים ומערבבים בשמן את הפטריות, הפלפלים, הסלרי, הבצל והג ' לפנו עד שהבצל משחים קלות.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את השום, כמון ואורגנו; לבשל ומערבבים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
3
העברה ל-5 קו-טי. סיר איטי. מערבבים פנימה את העגבניות, השעועית, הגזר, המים, רוטב הברביקיו, אבקת הצ ' ילי והעשן הנוזלי אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
עשן נוזליעשן נוזלי
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
4
מכסים ומבשלים על נמוך במשך 8 שעות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
5
מגישים עם שמנת חמוצה, רוטב פלפל, גבינה, בצל ו/או צ ' יפס אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

מרכיבים

1436 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית שחורה, שטוף סחוטיכול שעועית שחורה, שטוף סחוט454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית אדומה, שטוף סחוטיכול שעועית אדומה, שטוף סחוט794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח1גדולגזר, קצוץגזר, קצוץ2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ59אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1גדולפלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1פלפל חלפיניו, זרע וקצוץפלפל חלפיניו, זרע וקצוץ11 קילו קישואים,עשן נוזלי, אופציונליעשן נוזלי, אופציונלי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1גדולפלפל אדום מתוק, קצוץפלפל אדום מתוק, קצוץ1סקופשמנת חמוצה מופחתת שומן, רוטב פלפל חריף, גבינת צ'דר מגורדת, בצל קצוץ ו/או שבב טורטיה אפוי כתוששמנת חמוצה מופחתת שומן, רוטב פלפל חריף, גבינת צ'דר מגורדת, בצל קצוץ ו/או שבב טורטיה אפוי כתוש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי בתפריט? נסה להתאים עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות סגול כוכב אגמים עתיקים ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-12 דולר לבקבוק.
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
ניחוחות של משמש ואפרסקים לבנים עוברים דרך החיך האמצעי המתוק עם טעמים של משמש מיובש, פירות אבן ודבש. מאוזן בגימור עם חומציות טבעית.