קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות12
מגזין

צ'ילי הודו שעועית לבנה

צ'ילי הודו שעועית לבנה
צ'ילי הודו שעועית לבנה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתכון זה מכין 12 מנות עם 182 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ טעם הבית דורש אפיית קקאו, עלי דפנה, אורגנו וקינמון טחון. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו -15 דקות. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 48%, שהוא מוצק. שאריות הודו או הודו טחון וצ'ילי לבן שעועית פינטו עם ליים (ללא גלוטן), צ'ילי הודו שעועית לבנה, ו טורקיה וצ'ילי שעועית לבנה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בתנור הולנדי או בקומקום מרק גדול, מבשלים את ההודו והבצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים אורגנו וכמון; מבשלים ומערבבים עוד 1 דקה. מערבבים פנימה עגבניות, מרק, רוטב עגבניות, אבקת צ ' ילי, קקאו, עלי דפנה, מלח וקינמון. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
מוסיפים שעועית; מחממים. מחק עלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם בחירה מצוינת לצ ' ילי הודו. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. סאנגר דה טורו קאווה עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
סנגר דה טורו קאווה
סנגר דה טורו קאווה
צהוב בהיר עם פרלג עדין ומתמשך. אינטנסיבי. ניחוחות פירות פרחוניים ורעננים בהרמוניה מושלמת עם תווי הדרים ואניס. בועות שמנת, עסיסיות ורעננות.מקסים כאפריטיף או בשילוב עם דגים ופירות ים.