קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות35
מגזין

צ'ילי העוף של קרול

צ'ילי העוף של קרול
צ'ילי העוף של קרול עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה 29% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 6 מנות עם 429 קלוריות, 41 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו שעועית קנליני, כוסברה, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בכמון הטחון תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מוס שוקולד מרוקאי כמו קינוח. הסופרבול יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. 55 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. עם כפית ציון 93%, המנה הזו מעולה. נסו צ'ילי של סבתא קרול, סלט פירות העוף של קרול, ו עוף מטוגן בתנור ללא גלוטן של קרול פנסטר ומסירת ספרי בישול {סגור} עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים שמן בסיר גדול על אש בינונית גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים עוף ובצל ומקפיצים 4 עד 5 דקות. מערבבים מרק, פלפלי צ ' ילה, אבקת שום, כמון, אורגנו, כוסברה ופלפל אדום. מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
אבקת שוםאבקת שום
פלפל אדוםפלפל אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
אורגנואורגנו
מרקמרק
כמוןכמון
בצלבצל
3
מערבבים שעועית ומבשלים במשך 10 דקות; למעלה עם בצל ירוק וגבינה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
גבינהגבינה
שעועיתשעועית

ציוד

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

ניתן לשלב צ ' ילי עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. הקוואנה קאווה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
קאווה
קאווה
צבע צהוב בהיר עם גוונים זהובים. שחרור טוב של בועות זעירות העולות ברכבות שבסופו של דבר יוצרות כתר מוס עליז. קאווה נוצצת אלגנטית מאוד, עם תווי פירות וניואנסים אופייניים להזדקנות בבקבוק. בפה זה נחמד מאוד, עם נקודות מעט מתוקות וזכרונות תפוחים אחרונים. חומציות טובה והתמדה. טעם לוואי ארוך ומורכב עקב הזדקנות ארוכה בבקבוק.