קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות30
מגזין

צ'ילי חזיר פיקנטי

צ'ילי חזיר פיקנטי
המתכון צ'ילי חזיר פיקנטי מוכן בערך 6 שעות ו -10 דקות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן אפשרות לאוהבי אוכל אמריקאי. מתכון זה מכין 6 מנות עם 724 קלוריות, 42 גרם חלבון, ו 46 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 34% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם מרק בקר, כוסברה, שום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. זה עובד גם כמנה עיקרית במחיר סביר. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 68%. הציון הזה מוצק. נסו צ'ילי חזיר פיקנטי, צ'ילי חזיר פיקנטי, ו חזיר אדום חריף וצ'ילי שעועית (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים חזיר בשמן על אש בינונית-גבוהה במשך 5-6 דקות או עד להשחמה.
מרכיבים שתצטרך
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מעבירים חזיר וטפטופים ל -5 קראט. סיר איטי. מערבבים פנימה את העגבניות, התירס, השעועית, הבצל, המרק, הצ 'ילי, אבקת הצ' ילי, השום, המלח, הקאיין והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
מכסים ומבשלים על נמוך 6-7 שעות או עד שהחזיר רך. מערבבים כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
4
מגישים עם גבינה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית שחורה, שטוף סחוטיכול שעועית שחורה, שטוף סחוט794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות יכולעגבניות מרוסקות יכול1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס קפואתירס קפוא11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קצוץ צ'ילי ירוקיכול קצוץ צ'ילי ירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר ללא עצמות, חתוך לקוביות 1/2 אינץחזיר ללא עצמות, חתוך לקוביות 1/2 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)6ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת צ'דר מגורדת, לא חובהגבינת צ'דר מגורדת, לא חובה

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. ויינרט קאוואס דה ויינרט עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
ויינרט קאוואס דה ויינרט
ויינרט קאוואס דה ויינרט
טון אודם עמוק עם ניצוצות סגולים מעיינות את המבנה היציב והנמרץ שלה. העושר הטאני שלו מבטיח את אריכות החיים שלו, אבל הפרי הבשל הדיסקרטי שורר. יין מאוזן בעל גוף מלא, בעל זיכרונות של ניחוחות אלון על הסיום הארוך. תערובת של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.