קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות7
ציון בריאות13
מגזין

צ'ילי לבן שמנת

צ'ילי לבן שמנת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צ'ילי לבן שמנת. והוא מתאים להגשה ל 7 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 25 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 379 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו בצל, אורגנו, שמן צמחי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו צ'ילי לבן שמנת, צ'ילי לבן שמנת, ו צ'ילי לבן שמנת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Poema Cavan יבש נוסף. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
Poema Cava יבש במיוחד
Poema Cava יבש במיוחד
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, פרחי גיר ואביב, וטעמי פירות טריים וטעימים בפה עם שמץ של מתיקות מאוזנת היטב על ידי חומציות.אפריטיף גדול, יין זה גם זוגות עם מנות ראשונות ועוגות מתובלות.