קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות5
ציון בריאות20
מגזין

צ'ילי עוף לבן

צ'ילי עוף לבן
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל אמריקאי. נסו להכין צ'ילי עוף לבן בבית. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 449 קלוריות, 37 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם מים, אבקת צ'ילי, קרם מרק עוף מרוכז של קמפבל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית הזאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 58%. ציון זה הוא מוצק. נסו תחרות צ'ילי שנתית 9: כניסה-צ' ילי עוף לבן קייג'ון, תחרות צ'ילי שנתית 10: כניסה-צ' ילי עוף לבן בשבוע, ו תחרות צ'ילי שנתית 9: כניסה-צ' ילי עוף לבן עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים שמן בסיר.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים אבקת עוף וצ ' ילי ומבשלים עד להשחמה תוך ערבוב לעיתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
3
מוסיפים מרק עוף, מים ומרק.
מרכיבים שתצטרך
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
4
מחממים לרתיחה. מכסים ומבשלים על אש נמוכה 10 דקות.
5
מוסיפים שעועית ומחממים.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
6
מקשטים בגבינה ובצל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי עוף. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. טוטוס טוס קאווה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
טוטוס טוס קאווה
טוטוס טוס קאווה
טוטוס טוס קאווה מראה ניחוחות בהירים של אפרסק, לימון ותפוז כתום, עם מגע של שוש. היין מרוכז, מישוש ודחוס בפה, בעל אופי חצוף וסלעי לטעמי ההדרים, פירות הבור והאניס שלו. מראה עושר וחיות בפה והגימור הבהיר ארוך.