קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות16
ציון בריאות37
מגזין

צ'ילי צמחוני צמחוני

צ'ילי צמחוני צמחוני
. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. וזה מצוין. מתכונים דומים: תחרות צ'ילי שנתית 5: ערך # 3-צמחוני קינואה צ' ילי + תפריט שבועי, צ'ילי צמחוני, ו צ'ילי צמחוני.

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר גדול מעל חום בינוני. מבשלים ומערבבים את השום, הבצל והגזר בסיר עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מערבבים את פלפל ירוק ופלפל אדום. מתבלים עם אבקת צ ' ילי. המשך לבשל 5 דקות, או עד פלפלים הם מכרז.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
פלפל אדוםפלפל אדום
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
3
מערבבים את הפטריות לתוך הסיר. מערבבים את העגבניות עם שעועית נוזלית, שחורה עם נוזל, שעועית כליות עם נוזל, שעועית פינטו עם נוזל, ותירס. מתבלים בכמון, אורגנו, בזיליקום ואבקת שום. מביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני, לכסות, ולבשל 20 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
שעועיתשעועית
שעועית שחורהשעועית שחורה
שעועית פינטושעועית פינטו
פטריותפטריות
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
באזיל!באזיל!
כמוןכמון
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

ציוד

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, לא מצוחצחתשעועית שחורה, לא מצוחצחת425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, לא מצוחצחת. שעועית, לא מצוחצחת.425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית פינטו, לא מצוחצחת. שעועית פינטו, לא מצוחצחת.794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קלופות שלמות עם נוזל, קצוץעגבניות קלופות שלמות עם נוזל, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו2(חוֹרֶף)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות קצוצותפטריות טריות קצוצות3ציפורןשום, טחוןשום, טחון1(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2(חוֹרֶף)אורגנו מיובשאורגנו מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס הקרנל כולו, סחוטתירס הקרנל כולו, סחוט