קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות10
ציון בריאות9
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צ'יליס רלנוס עם סוכות תירס ובמיה

צ'יליס רלנוס עם סוכות תירס ובמיה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל צ'יילס Rellenos עם תירס-ו-Okra Succotash. מנה אחת מכילה 217 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. מתכון ואינו מכיל גלוטן, מגיש 10 . מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. גשו לסופר וקנו בצל, לשפשף המשחק של טים האהבה, שמן זית, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -30 דקות. עם כפית ציון של 44% המנה הזאת די טובה. נסו קציצות סרטן כחולות עם תירס גולמי, אוקרן וסוכוטאש ליים קי, Chiles Anchos Rellenos de Queso (צ'ילי אנצ' ו מלא גבינה), ו ממולאים Poblano Chiles באורז לבן (Arroz Blanco con Chiles Rellenos de Queso) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 35
2
בצלחת עוגה, לשפשף את הראש של שום עם שמן זית צלי עד במכרז, על 45 דקות. לסחוט את שיני השום מתוך העורות.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, תדליק גריל. גריל poblanos מעל חום גבוה או לבשל אותם ישירות מעל להבת גז, מפנה, עד חרוך בכל רחבי.
מרכיבים שתצטרך
4
להעביר את הצ ' ילי לצלחת, לתת להתקרר מעט, ואז לשפשף את העורות. לעשות חריץ לאורך צד אחד של כל צ ' ילה. באמצעות מספריים, לגזור את הליבות ולגרוף את הזרעים.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים סיר גדול.
6
מוסיפים את כף 1 של שמן, בייקון וצ ' וריסו ומבשלים על חום מתון במשך 4 דקות, ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיף את התירס, בצל, פלפל, סלרי ושום קלוי ומבשלים, ערבוב, עד הירקות מתרככים, כ 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את הבמיה, לשפשף משחק פראי, עלה דפנה ומרק ולהביא לרתיחה. מכסים ומבשלים על חום נמוך בינוני, עד הנוזל מעובה, על 7 דקות. עונת סוקוטש עם מלח ופלפל, להסיר מן החום ולתת מגניב. זרוק את עלה המפרץ.
מרכיבים שתצטרך
9
מתבלים את הקרביים של הפובלנוס במלח; מסדרים במחבת ברזל יצוק גדולה או תבשיל. כפית את המילוי לתוך poblanos ומפזרים עם הגבינה. הגדר את המחבת על הגריל, לסגור את המכסה ואת הגריל על חום נמוך בינוני במשך 20 דקות, עד המילוי חם הגבינה נמסה. לחלופין, מכסים את המחבת ואופים בתנור 350 במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
מגישים חם.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Schloss Vollrads ריזלינג Spatlese. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.