קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות63
מגזין

צ'יפוטלה-שעועית שחורה צ' ילי

צ'יפוטלה-שעועית שחורה צ' ילי
צ'יפוטלה-שעועית שחורה צ' ילי יכול להיות רק ללא גלוטן וטבעוני מתכון שחיפשת. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה זו מכילה כ 16 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 279 קלוריות. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם בצל, צ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו, שיני שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 82%. צ'יפוטלה שעועית שחורה צ' ילי, צ'יפוטלה-שעועית שחורה צ' ילי, ו צ'יפוטלה שעועית שחורה צ' ילי דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מחממים שמן בסיר גדול מעל חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצל ושום; מטוגנים 3 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
3
מוסיפים אבקת צ 'ילי והבא 6 מרכיבים (אבקת צ' ילי דרך צ ' ילי ירוק); מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 15 דקות. צ ' ילי מצקת לתוך קערות בודדות, ומקשטים עם עלי כוסברה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי ניתן לזווג עם קאווה, גרנאש, ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Poema Cavan יבש נוסף. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
Poema Cava יבש במיוחד
Poema Cava יבש במיוחד
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, פרחי גיר ואביב, וטעמי פירות טריים וטעימים בפה עם שמץ של מתיקות מאוזנת היטב על ידי חומציות.אפריטיף גדול, יין זה גם זוגות עם מנות ראשונות ועוגות מתובלות.